Česta pitanja
VAŽNA NAPOMENA!
Poštovani, nakon što naručite određene artikle putem našeg webshopa, iste NE PLAĆAJTE ODMAH po automatski generiranoj narudžbi.
Pričekajte da Vam pošaljemo ponudu jer postoji mogućnost da zbog novonastale situacije određeni artikli nisu dobavljivi.
Hvala na razumijevanju.
Kako mogu provjeriti je li proizvod kojeg želim dostupan i kada?
Na webshopu ispod cijene proizvoda stoje podaci o dostupnosti. Kad proizvod nije dostupan, nećete vidjeti opciju "Dodaj u košaricu".
Za proizvode koji trenutno nisu dostupni, prikazuje se poruka "Želim primiti obavijest o ponovnoj dostupnosti ovog proizvoda". Klikom na tu opciju, sustav će Vas automatski obavijestiti kad taj proizvod bude ponovo dostupan za naručivanje.
Nažalost, neki proizvodi nisu dostupni za isporuku odmah te je za neke rok isporuke i do 6 tjedana.
Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete platiti gotovinom na nekom od prodajnih mjesta ili jednim od sljedećih načina:
- karticom (American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro)
- Internet bankarstvom
- općom uplatnicom.
Također narudžbu možete platiti karticom na licu mjesta prilikom dostave. Ovo vrijedi samo za grad Split.
Što trebam napraviti kad zaključim narudžbu?
Kad zaključite narudžbu, na Vašu e-mail adresu će stići detaljna potvrda narudžbe.
Nakon provjere naručenih proizvoda i cijena, prodavač će na Vašu e-mail adresu poslati obavijest o potvrdi narudžbe, dostupnosti proizvoda te eventualnim korekcijama narudžbe.
Status narudžbe možete provjeriti na Vašem korisničkom profilu.
Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?
Naravno, potrebno je samo da u polje "Adrese za dostavu" upišete adresu na koju želite primiti narudžbu.
Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete. Na koraku odabira dostave, odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće je u našim poslovnicama na sljedećim adresama:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Tramax d.o.o.
Mažuranićevo šetalište 26
21000 Split