Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, čl. 57. - čl. 79.

Trgovac
Trgovac je tvrtka TRAMAX d.o.o.,
Mažuranićevo Šetalište 26,
21000 Split

Kupac
Web shop www.tramax.hr ima dvije vrste kupaca.
1. Novi kupci su svi novoregistrirani korisnici / posjetitelji web shopa koji odaberu barem jedan proizvod, ubace ga u košaricu, pošalju narudžbu trgovcu te istu plate (virmanom / uplatnicom u banci, pošti ili FINI, Internet bankarstvom ili na prodajnom mjestu).
2. Kupci s posebnim popustima su kupci koji imaju ugovoren popust koji se ostvaruje prethodnim dogovorom između trgovca i kupca.


Slike, opisi i cijene
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača / dobavljača ili preuzeti s Interneta te se mogu razlikovati od finalnog proizvoda.
Nastojimo što točnije navesti karakteristike proizvoda.
Zadržavamo pravo pogreške u opisu, slikama proizvoda i cijenama. Cijene su podložne promjenama te ne moraju nužno biti izmijenjene i ispravne na stranici.
O konačnim cijenama naručenih proizvoda, obavijestit će Vas naš referent putem telefona ili e-maila. 
Uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!
Određeni proizvodi prikazani na stranici ne moraju nužno biti izloženi na svakom od navedenih prodajnih mjesta.

Akcijske cijene vrijede isključivo za narudžbe preko stranice i transakcijsko plaćanje (opća uplatnica/internet bankarstvo).

Servisni uvjeti
Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati.
Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku), otkloniti (u svojim ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se jamstvo odnosi.
Ako u zakonski propisanom roku kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim ili vratiti novac u dogovoru s trgovcem.
Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 5 godina od datuma kupovine.
Jamstvo počinje danom kupovine.

Jamstvo
Jamstvo imaju svi električni uređaji i električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni su dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod.
Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda.
Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za ne-tehničke proizvode, račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
Putem web shopa www.tramax.hr, kupcu je omogućeno naručivanje i kupnja većeg dijela asortimana proizvoda koji trgovac ima u ponudi. Navedene su dvije cijene: cijena bez PDV-a i cijena s PDV-om. Valuta je hrvatska kuna (kn).
Trgovac se obvezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.

Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice, a prilikom zaključenja narudžbe kupac elektroničkim putem dobije obavijest koja sadrži detalje o naručenim proizvodima i podacima za plaćanje i isporuku.
Proizvod može naručiti registrirani korisnik i gost.
Registrirani kupac ima mogućnost pregledavanja prethodnih narudžbi, liste želja, izmjena na narudžbama, statusa narudžbi...
Gost nema iste mogućnosti kao registrirani kupac, već samo mogućnost narudžbe na način da unese osnovne podatke za račun i dostavu.
U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca koji može izmijeniti ili otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke.
Odluči li se kupac otkazati narudžbu, a istu je već platio, trgovac će kupcu vratiti uplaćeni iznos najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku. 
Minimalan iznos web narudžbe je 100,00 kn.

Dostava

Opći uvjeti dostave
Dostava se računa na temelju lokacije isporuke i visine ukupne narudžbe:

  • za područje Splita i okolice* dostava je besplatna
  • za narudžbe veće od 300,00 kn dostava je besplatna na području cijele RH
  • za narudžbe manje od 300,00 kn dostavna naknada iznosi 30,00 kn na području cijele RH

PDV je uračunat u sve cijene.

VAŽNO: Cijena dostave za "PLOČE ZA KATEGORIZACIJU" iznosi 30,00 kn. Dostava za područje Splita je besplatna.

*u okolicu se ubrajaju Solin, Stobreč i Kaštela

Isporuke za područja koja su udaljena više od 20 km, a za koja kupac plaća gore navedene iznose, vrše se ovlaštenom kurirskom službom.
Dostava će se izvršiti na adresu koju je kupac naveo prilikom zaključenja narudžbe u za to predviđeno polje (adresa za isporuku).
Kupac ima mogućnost preuzeti narudžbu u nekoj od naših poslovnica. U tom slučaju, prilikom zaključenja narudžbe, kupac odabire poslovnicu u kojoj će preuzeti narudžbu.
 
Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno, ima pravo odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
 
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
 
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi ili distribucijskom centru partnera koji je iste vratio web shopu www.tramax.hr bez isporuke kupcu), TRAMAX d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
 
Plaćanje
Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

  • Plaćanjem po predračunu (avansno plaćanje odnosi se na plaćanje putem Internet bankarstva ili opće uplatnice) uplatom u pošti, banci, FINI (*)
  • Plaćanjem na prodajnom mjestu (**)
  • Plaćanje prilikom dostave.

Narudžbu možete platiti bankovnom karticom i prilikom dostave na dogovorenu adresu. Ova vrsta plaćanja vrijedi samo za grad Split.

* Nakon ispravno popunjene narudžbenice, trgovac partneru/kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije. U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom / virmanom, rok za uplatu je 3 dana. Nakon isteka tog roka, trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala.
** Plaćanje na prodajnom mjestu se vrši gotovinski ili sljedećim katicama (Visa, Maesto, MasterCard, Diners i American Express). U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje.

Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave.
 
Sigurnost vaših podataka
Posebnu pozornost posvećujemo sigurnosti Vaših podataka.
Ako plaćate virmanom, prijenos novca izvodi se direktno preko banke tako da u ovom slučaju sigurnost plaćanja ovisi o bankama koje jako puno ulažu u sigurnost plaćanja. Dakle rizika nema.
Tajna je u SSL-u. SSL je kriptografski protokol kojim se kriptiraju sve informacije koje Vaš Internet preglednik šalje našem poslužitelju i obrnuto. Znat ćete da komunicirate preko SSL-a ako web stranica na kojoj unosite podatke počinje sa https:// i negdje u prozoru Vašeg preglednika nalazi se znak ključa ili lokota (u zelenoj boji).
Kriptiranjem sadržaja, bilo koja treća strana koja može presresti tok podataka ne može ih dešifrirati te na taj način unos svih podataka ostaje siguran.
Tramax.hr koristi SHA256 bit enkripciju za šifriranje podataka.

Zamjena proizvoda / reklamacije / povrat
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  •  isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

 
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave.
Tvrtka TRAMAX d.o.o. obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda, u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.
Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim priloženim dijelovima (kablovi, ispravljač, upute, baterije i sl.).
Proizvode s vidljivim oštećenjima, proizvode koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvode koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja, neprikladne upotrebe ili strujnog udara te proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.
Nakon isteka roka od sedam (7) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
 
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismenim putem kroz web kontakt obrazac.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
 
Otkazivanje ugovora (otkazivanje prodaje na daljinu)
 Ugovor koji kupac sklapa s tvrtkom TRAMAX d.o.o. za veleprodaju proizvoda i usluga, jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane tvrtke TRAMAX d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut.
Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između web shopa www.tramax.hr i kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete ispuniti online na ovom linku ili slanjem poštom koristeći ovaj obrazac propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljnu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija.
Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Povrat plaćenog izvršit ćemo po povratu robe.
Povrat robe nam mora biti izvršen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana jednostranog raskida ugovora.
Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ako proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način, kupac se može obratiti tvrtci Tramax d.o.o. radi pribavljanja informacija o načinu vraćanja proizvoda. Kupac je, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Vaša odgovornost detaljno je utvrđena pravilnikom koji možete vidjeti niže na linku.
Prihvaćanjem ovih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku: Zakon o zaštiti potrošača
 
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
 
Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju
  • o prodaji računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

 
Rješavanje sporova 
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova.
Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Splitu.

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.

Kontakti:
TRAMAX d.o.o.
Mažuranićevo Šetalište 26,
21 000 Split
OIB: 21270210680
E-mail: info@tramax.hr
Tel: 021/548-808

Upisano kod Trgovačkog suda u Splitu
Žiro račun: HR8724070001100647108 (OTP Banka)
HR5823400091110322101 (Privredna Banka Zagreb)