Politika kvalitete
Zadovoljstvo naših klijenata glavni je cilj svih naših aktivnosti, a usmjerenost prema kupcima temeljno načelo našeg poslovanja.
Sustav upravljanja kvalitetom omogućava nam da prepoznamo i nadziremo sve procese naših aktivnosti usmjerenih na postizanje zadanih ciljeva kvalitete.
Opredijeljenost ispunjavanju primjenjivih zahtjeva, kako od strane naših kupaca tako i od svih zainteresiranih strana, glavna je premisa u našim svakodnevnim aktivnostima s kojom su upoznati i svi naši djelatnici. U komunikaciji s našim kupcima neprestano osluškujemo njihove potrebe, primjedbe i moguće zahtjeve. Na taj način u mogućnosti smo neprestano poboljšavati naše usluge kako bismo u potpunosti zadovoljili i zadržali postojeće klijente te stekli nove.
Poboljšavajući ponudu i kvalitetu naših usluga, trajno poboljšavamo i naše poslovanje.
Naši djelatnici osnovni su pokretač i izvršitelj svih naših aktivnosti pa im omogućujemo potrebne edukacije i usavršavanje te ih potičemo na profesionalni i osobni rast i razvoj kako bi pridonijeli poboljšanju kvalitete naših usluga.