Politika kvalitete

Cilj svih naših aktivnosti je na prvom mjestu zadovoljstvo naših klijenata. Usmjerenost na kupce temeljno je načelo našeg poslovanja. Sustav upravljanja kvalitetom omogućava nam da prepoznamo i nadziremo sve procese u našim aktivnostima usmjerenim na postizanje zadanih ciljeva kvalitete.

Opredijeljenost ispunjavanju primjenjivih zahtjeva kako od strane naših kupaca tako i od svih zainteresiranih strana glavna je premisa u našim svakodnevnim aktivnostima sa kojom su upoznati i svi naši djelatnici. U komunikaciji sa našim kupcima neprestano osluškujemo njihove primjedbe i moguće zahtjeve. Na taj način u mogućnosti smo neprestano poboljšavati i naše usluge kako bi u potpunosti zadovoljili i zadržali postojeće klijente te stekli nove.

Poboljšavajući ponudu i kvalitetu naših usluga trajno poboljšavamo i naše poslovanje.

Naši djelatnici osnovni su pokretač i izvršitelj naših aktivnosti pa im omogućujemo potrebnu edukaciju i usavršavanje te ih potičemo i na osobni rast i razvoj kako bi pridonijeli poboljšanju kvaliteti naših usluga.